Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
6+4 haftalık hamileyim bilirubin yüksekliği çikti doktorum dahiliye gözükmemi önerdi böyle birşey yaşayan varmı nasıl düşürülür
Cevaplarseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏