fatosakn bugün adet oldum canım az önce doktordan geldim şansa bak ya doktora gideceğim gün adet oldum olsun muayene olmuş oldum bi yandanda kıstım vardı erimiş yok olmuş dedi doktorum o bile bi umut inşallah bidahaki aya müjdeli haberi alırım doktor stresten uzak dur dedi stres yapmamaya çalışıcam bu ay rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah ❤