Pelinssoglu Kızlar 27 haftalık hamileyim 8 kilo almışım şimdiye kadar 😢 doktorum biraz kızıyor ayda 1.5 kiloyu geçme diyor ben 2 küsür kilo almışım 25 günde.. gebelik şekerim yok. Herşey yolunda ama nasıl olacak bilmiyorum 🤒 siz neler yapıyorsunuz beslenme konusunda. Kilo almak istemiyorum artık son 2.5 ay kalmış dikkat etmek istiyorum hadi birbirimizi motive edelim ❤️
anneyimmm_ Pelinssoglu aynı kiloları almışız haftamızda aynı, dün şahsıma söylemedi ama sekreterine hasta zaten zayıf dedi 😂 ben şok mutlu da oldum içten içten , dr dan dr a da değişiyordur ya
smmamoms Pelinssoglu 27 haftalık da benim ben de 3 kilo aldım ama isteyerek bir şey yapmıyorum. ☺️ Ekmek yemiyorum, pilava çok düşkün değilim. Az ve sık sık yiyorum. Biraz da hareketli bir insanım sanırım ondan kilo almıyorum inşallah böyle devam eder 🙊
ElifKaraca Bende 28+2 haftalık hamileyim 12-13 kilo aldım şimdiden doktorum boyuma göre normal dedi sizinde boyunuz uzunsa hiç dert etmeyin hele bebişiniz sağlıklıysa hiç düşünmeyin verilir hepsi. Herkesin vücut yapısı farklı moralinizi bozmayın hamileyiz kilo alacağız tabi ki 😍
Pelinssoglu ElifKaraca boyum uzun evet 1.73 boyundayım 🙈 biraz daha dikkatli yemeliyim galiba çok abarttım bu aralar sonrasında vermekte var 😢
Humeyrasmsk Yok artık doktor niye kiziyo beni görse mesleği bırakır herhalde 🤣🤣 32. Haftadayim 17 kilo aldim😁😁🤏🏻🤏🏻
Pelinssoglu Humeyrasmsk evet 30 kilo alanları okumuştum. Ama onlar galiba çok zayıf hamile kalanlar. Ben 79 ile hamile kaldım şu an 87 kiloyum
fundayil Benimde doktorum bana kiziyor, hamile kaldigimda zaten tombistim 😊 ama hic takmiyorum hamilelikte kilo almak normal bence, diyetlede gecirecek degiliz 😀 ben 32.haftadayim 79 ile hamile kaldim suanda 88 kiloyum
Pelinssoglu fundayil ben sağlıklı beslenmeye karar verdim artık çok çok çikolata yiyordum artık yok 😅
fundayil Pelinssoglu bende gecen ay her sabah poaca yiyordum, dedimki keseyim bu ay daha az alirim belki, yok yine almisim, bende degismedi 🤣umarim cikolatayi kesmek ise yarar
Pelinssoglu fundayil hamur işi çok istiyor canım 🤣 otursam resmen bir ekmek yememek için kendimi zor tutuyorum eskiden böyle değildim ben ya noldu bana acabaaaa😅😅😅