evlatkokusu0806 Kızlar 1 gün boyunca neler yiyorsunuz hadi ben 14 haftalığım sanırım kilo aldıracak şeyler yemem lazım
cahillesohbetikestim evlatkokusu0806 öncelikle bol su içiyorum 😊 sabahları güzelce kahvaltımı yapıyorum ekmeksiz yumurtalı kaşarlı cevizli bir kahvaltı gün içinde ara öğün olarak meyve yiyip süt içiyorum öğle ve akşam yemeklerini pek yiyemiyorum ama yediğim zaman da sebze ve et yemekleri yemeye çalışıyorum 😊
Aslihan2 evlatkokusu0806 Ben 9+2 yim ve hicbisey yiyemiyorum ne yumurta ne süt ne meyve😔midem cok bulanıyor çünkü bebek gelismez sorun olur diye korkuyorm ama cok zormus ya
elizanmirza ben hiç bişey yiyemiyorum bol bol meyve, süt yiyip içiyorum bide kahvaltımı güzel yapıyorum bebekler cok sağlıklı maşallah kilolarıda gayet iyi 25+2 ikizlerim
evlatkokusu0806 cahillesohbetikestim ne güzel ben süt içmiyorum bu konuyu ne yaparım bilmem ypgurt yiyorum arada bir
cahillesohbetikestim evlatkokusu0806 ben ilk üç ay öyleydim meyveli süt içebiliyordum ondan da tiksindim bir süre süt içmedim şimdi ısıtıp biraz bal koyup öyle içebiliyorum