tugce_5657 ilk gebeliğimde ben de 19 da falan hissetmiştim 20 de benim de hiç hareket olmadı acile koştuk, hiçbir şey yok uyuyor dediler. İlk gebelikse bu haftalarda hareket hisleri biraz daha düzensiz olabiliyor. Bazen hareket etse de hissedilmeyebiliyor. Çok endişelenirseniz acile gidin baktırın derim