RonyaArin merveomg benm de kalp şeklinde dün ameliyat oldum ..normal doğum ile bir bilgim yok ama merak ettm kac aylık hamilesin
candanx merveomg benim de öyleymiş ama dr bir sorun olmadığını söyledi. ben ikinci sezeryanımı olucam
merveomg RonyaArin 34. Haftadayim fakat bebek sıkışmış içerde doğum puzisyonunda duruyor dedi doktorum kalp seklinden dolayı . Bebek beklerse 38 de alcaz diyor ama erken doğum riski de yüksek görünüyor tedirgin oldum biraz
RonyaArin merveomg doğrudur doktor da bana öyle demişti kalp şekli oldugu için erken doğum olur seninki falan demişti .ama maşallah yine iyi gitmişsin stres yapma inşallah erken gelmez gelse bile haftası büyük inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım