ben gittim muayene 100 tl
filiz diye bir doktor var özellikle o berbat sana onu söliyim
taner diye bi doktor var oda diyoki gece doğum olursa gelemem saçma sapan bir hastane sezeryan yapabiliyolarmı ondan bile endişeliyim yani
ben değiştim hastanemi rahim ağzı uzunlugum normalde 30 mm adam 40 mm ölçtü yani acayip oldum