Fsm Kızım bir buçuk yaşında doğduğundan beri genelde ishal olur hasta olurdu gene oldu getordim doktora çölyak testi istedi sonuçlar daha çıkmadı ama çok kötüyüm inşallah çıkmaz diye dua ediyorum çok zor var mı bu durumu yaşıyan 😭
Mrvsmt2502 Fsm 25 yaşındayım hamile kalana kadar 25 yıldır ishaldim sebebini öğrenmek için araştırma yapıldı çölyak çıkmadı endoskopi kolonoskopi falan oldum bulunamadı en son doktor bazı insanların vücudu bu şekilde çalışıyor değiştirmeye çalışma başka yerden sorun açarsın dedi bende bıraktım yiyip içip kilo almıyorum. İnşallah bebeğinizde de çıkmaz ama çıkarsa da üzülmeyin diyetle gayet iyi besleniyorlar yakınımda çölyak olan var
Heather Fsm üzülmeyin, önemli olan bir hastalık varsa erkenden keşfetmek. Çok insan var dikkat ederek sağlıklı yaşam sürebilen. Ya imkan olmasa hiç keşfedilememese.
Betulbayar32_ Fsm hiç endişe etmeyin bende de testi yapılmıştı fmf hastalığı cıktı çölyakın yerine Allah yardımcınız olsun canım benim💚
Fsm Mrvsmt2502 benim kızımda ayni senin gibi kilo almıyor ishal oluyor sık sık inşallah senin gibi vücut yapısı öyledir ya valla çok üzülüyorum zor bir süreç
elfmoom Mrvsmt2502 glüten hassasiyetidir karbonhidrat değil. glüten karbonhidrat değil, proteindir. bağırsaklarda glüten adlı proteine allerji olduğu için meydana çıkan bir hastalıktır.
Fsm Betulbayar32_ o nasıl birşey canım geçici dir inşallah bende diyorum ki çolyak çıkmasın geçici başka birşey çıksın tedavisi olan 🥺
Betulbayar32_ Fsm hayır tatlım malesef ömür boyu süren bir hastalık benimki çölyakın farklı bir çeşididir
Tucc Fsm öncelikle geçmiş olsunn genetik bi hastalık benim kendimde var maalesef aileden gelen başta hamile kalınca çocuğumda çıkar diye çok kafama takıyordum hatta bi ara çocuk Bile istemedim ama sonradan düşündüm ki allah başka bi hastalık vermesin çok daha kötü hastalıkları olanlar var çölyağın tek çözümü sadece yemeye içmeye dikkat etmek ne ilaç ne tedavi evet başta çok zor bu diyete uymak ama insan bir süre sonra alışıyor bende kesintisiz diyet yaptım 2 3 sene kadar bozmamam gerekiyordu ama dayanamadım normal beslenmeye başladım şuan çok şükür bi şikayetim yok bi etkisi yok bana ama ömür boyu süren bi rahatsızlık maalesef umarım çocuğunuzda çıkmaz çünkü kendimize laf geçirebiliriz beslenme konusunda ama çocuklara çok zor Allah yardımcınız olsun :(
Orsta Fsm benim eltimin kizi colyak. Suan 6 yasinda oldu hala devam yani, daha iki aylikken cikti ortaya. Bebekken surekli agliyodu karnı sisiyodu, oyle ozel beslenio yiyecekleri ayri zaten