Melda-Aras Merhaba hanımlar 24 haftalık gebeyim doktor bebeğimin karın bölgesinin zayıf olduğunu söyledi sanırım tansiyonla alakalı bireymiş sizlerde yasadınIz mı bu durumu ben çok stres yapıyorum bebeğime birsey olur mu sağlığı bozulur mu diye ?