Dermin özel hastane de verdiler bana o ilacı sonra devlet Hastanesi’ne gittim bir ay demeden birden 4-5 kilo almışım tamam yiyiorum ama o kadar kilo yapacak şekilde değildi doktor hangi ilaçları kullanıyorsun dedi bende saydım yemen icmen de bı sikjnti var mı dedi bende öyle bı sıkıntım yok ya yiyorum dedim o zaman decaviti bırak dedi hem senin sıkıntın yoksa yemek konusunda dedi ordan kilo gelir bide üstüne bu ilaç zaten kilo aldırır dedi gerek yok dedi kafana estikçe birer tane alabilirsin dedi kullanmadum sonra dolapta bekliyor şuan ☺️