EceZ Hiçç korkma benim 3. Gebeliğim ikinci çocuğumla şimdiki hamileliğimin arası 13 sene doktor istersen normal yapa bilirsin dedi tabi ben yok hocam ben sezeryan istiyorum dedim sen rahat ol herşey 15dk içinde bitiyor mis 😊sancı çekmiyosun hiç hani derler ya sonrası zor oluyor diye oda senin elinde yatmıyacaksın sürekli yürüyeceksin bol bol yürü hareket yap ameliyatlıyım diye yatma hiç bir şey olmuyor ne kadar hareketli olursan o kadar çabuk toplanırsın şunu diyim ben genelde oldum anestezi belden aşağıda ikisi de güzel ha şunu unutmadan söyliyim nescafe içersen narkoz etkisinden çabuk kurtulursun bide kayısı hoşafı gazı çabuk çıkarabilen için rahat ol sıkma kendini şöyle düşün yatmış kalklmışsın dünyanın en tatlı şeyi yanında Rabbim korkusuz doğum nasip etsin dua eder dua bekleriz 🤲🤲