Duygu0621 Kızlar ben sarışınım beyaz tenliyim o yüzden fazla kıl tüy yok ama 17 haftalık hamileyim göbeğim tüylenmeye başladı ve beni çok rahatsız ediyor , ağdayla almalı mıyım ? Yoksa sonradan dökülücek mi ?
Nureylaa Duygu0621 dökülür diyor doktorlar ellemeyin hiç bence dökülmezse eğer o zaman halledersiniz boşuna cogaltmayin ☺
Nghn_ Yag filan mi kullanıyorsunuz acaba catlak icin belki ondan olabilir ? Bende sarışınım pek kılım tuyum yoktu gebelikte de olmadi hic artma. Bence almayin herkes gebelik sonrasi dökülür diyor sonradan olusan tüyler. Zaten sizi rahatsiz edecek gibi degildir cikanlar siyah değil tüy şeklindedir