Dolorex93 Arkadaşlar daha sezeryan olalı 3-4 gün oldu herhangi bir akıntı şişlik vs yok ancak böyle sızlama yanma gibi bir hissiyat var sizce normal mi
metehaninannesiii Dolorex93 bende de var ayni durum parol içince kesiliyor doktorum gunde 3 4 tane parol icebilirsin ama dayanamayacak derecede agrin varsa majeztik ic dedi onu icmedim onu icince sute geciyor cunku bende bide idrar yaparken agri oluyor dikis yerlerde