Merve_kol Kızlar 67 günlük bebeğim var hem anne sütü hem de mama alıyor yarın kardeşimin düğün çekimi var ben de gitmek istiyorum onlarla 4 5 saat anneme bırakiyimmi sizce bişey olur mu bana bi fikir verin lütfen
Beyza00_ Merve_kol canım süt poşetleri oluyo alıp ona koyabilirsin sütünü sağıp biberon kullanıyorsa bebeğin
987123 Hani 1 saat olsa sana da iyi gelir dışarı çıkmak git derim de 5 saat de o cocuk cok ağlar cok korkar kokunu almadıkça bence git ama 1 saat sonra dön derim ben
Merve_kol 987123 ya işte ben samsun merkez deyim samsun un bir ilçesinde yapilacak çekim 45 dakika gidiş 45 dakika sa geliş desek 2 3 saat de çekim.surer yani oyle.1 saatte gelebileceğim bise değil ama gitmek de çok istitorum ama çok da kararsizim yani
Merve_kol Beyza00_ canım var zaten süt poşetim evde ama hani benim yokluğumu anlar mı cok huzursuz olup da ağlar mı