rukenaslan merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim covid testim pozitif çıktı çok şükür sadece koku kaybım ve biraz öksürüğüm var hafif atlatıyorum, benim gibi olan var mı :(
1suranur1anne Ben 16 haftalıkken oldum çok kötü geçti kızımda vardı ona yetemiyordum babası bakıyordu hep 😣