Kubra031 Adetim 3 4 gün gecti. Erken gebelik testi yaptım saat yada dakika sonra ikinci çizgi cıktı.. Sizce nedir durum
Beyza00_ Kubra031 Bence bitane daha yap canım test ama çıktıysa vardır bence hamile kalmadan önce benimde adetim geçmişti yaptım negatif çıkmıştı ikinci çizgi hiç çıkmamıştı emin olmak için bidaha yap derim
lunam Kubra031 ne kadar süre içinde çıktı? Eğer testin üzerinde belirtilen süre içinde çıktıysa vardı ama beklediyse olmayabilir. Yarın sabah tekrarla bence testi. Ayrıca günün geçmiş, kaset test de yapabilirsin.
Ozlem2206 Kubra031 sabahki ilk idrarınla yaparsan daha kesin sonuç olur canım rabbim gönlünüze göre versin😊