Aysee10 kızlar merhaba yumurtam çatlamış mı sizce birini dün diğeri bugün yaptım https://imgyukle.com/i/t6uay https://imgyukle.com/i/t6SPp
Bebisininannesi1202 Aysee10 daha öncekileri de atmanız lazım hepsiyle birlikte değerlendirme daha sağlıklı olur
Aysee10 Bebisininannesi1202 diğerleri yok ovülasyon testim az kaldığı için bu iki attığımdan önce bir tane daha var o silik zaten
Bebisininannesi1202 Aysee10 çatlama olmuş bugünüde değerlendirin yarınıda hadi hayırlı haberlerinizi alırız inşallah
Aysee10 Bebisininannesi1202 dün değerlendirdik bugün de değerlendiricez ama sonra ki gün artık hayırlsıı 😀
Guncem T cizgisi daha koyu catlamamis. Dün ve bugün ayni saatlerde yaptiysaniz testi lh piki iki gun surdu diye dusunmeyin 24 saat oldu henüz. 36 saatten sonra catlama oluyor genelde. Bu gece yada yarin gunduz catlar muhtemelen. Bence iki gun iliski sart🙏
Bebekisteyenn Guncem kızlar benimde 2 gün önce çatlama olmuştur ama yine koyulaşmaya başlıyor sanki Bugün yaptım
Aysee10 Guncem evet aynı saatler de yaptım ilk defa böyle oluyor genel de bu kadar koyu olmazdı ve ertesi gün yapınca da hemen silik çıkardı şaşırdım kaldım umarım yarın silikleşir
Guncem Bebekisteyenn beklenen adet tarihiniz 30 eylülse catlama bugun dahil onumuzdeki 3 gun icinde olabilir. Yani koyulasan testinizle bat tarihiniz uyumlu bence, iki gün öncesi yanlis alarm olabilir mi?