Merhaba kızlar , 1 hafta önce hastaneye gittim hiçbir şikayetim yoktu. idrar tahlilinde bol lökosit ve bol bakteri çıktı yeşil akıntım da var bayağı yoğun. Wincef verildi 10 günlük kullanıyorum ama hiçbir şekilde ilerleme yok hala yeşil akıntım var bu duurmu yaşayan Var mı ? Erken doğum olabilir mi ya