Cemre15 ben 4,5 haftayken öğrendim direkt keseyi görmüştük. 7-8. Haftalarda çağırdı doktorum bir dahaki kontrolüm için bu sefer bebeği gördük 8. Haftada kalbini duyabilmiştik. İstersen 8. Haftanı bekle kalbini de duyarsın hem inşallah🥰 ama herkeste bir olmuyor daha erken duyan da var daha geç duyan da var genelde 8. Haftalarda duyulur diye biliyorum ❤️