Kızlar idrar yolu enfeksiyonum vardı bol su içmeme rağmen geçmek bilmedi ilaçlar verildi yine de bana mısın demedi pazar günü idrar kültürü istedi doktorum verdim bakalım sonucu ne olur olmaz bilmiyorum sizdede bu durumlar oldu mu 36 hafta 4 günlüğüz şuan doğum olarak normal doğum demişti ama enfeksiyonda normal doğum yapılır mı ? Erken doğum mu olur ne dersiniz 😌