Ayse07 Arkadaşlar merhaba. Ben 5 haftalık hamileyim. Bugün muayene oldum çok şükür hiçbir sıkıntı yoktu. Akşam eve geldik kahverengi küçük bir kanama oldu. Sonra biraz fazla geldi. Şimdi de ayağa kalkmaya korkuyorum. Sanki yine gelecek. Sizce bu normal mi daha önce bu durumu yaşayan varsa lütfen yardımcı olur musunuz çok korkuyor endişeleniyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
umranozby Ayse07 bende gebeliğimi öğrendiğimde kahverengi lekelenmem vardı canım doktora söyledim progestan başladı ve kısa sürede geçmişti ben adetin kalıntıları gibi düşünmüştüm ama düşük tehditi kabul edildiği için tedavi uygulanıyor
Ozgeggrcn Ayse07 bendede kahverengi leke geldi bebeğim yerleştiği yeri temizlemiş öyle diyorlar şimdi 33 haftalık hamileyim her şeyde doktora koşma ha fazla abartı bi şekilde geliyorsa bilemem
Ayse07 Deletedmom434 teşekkür ederim cevap için biraz daha takip edip öyle gideyim dedim ama düşük olabilir mi sizce
DuyguErgl Ayşe hanim öncelikle merhaba bu herkeste olacak diye bir durum yok korkutmak asla istemem ama her zaman temkinli olmakta fayda var bende 3 ay önce hamileydim 5 haftada aynı sizin gibi başladı progestan iğneleri hapları vs ne yapıldiysada bebeğim tutunamadı 9 haftada kalp durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım tabu bubsaate yerleşme kanaması da olabilir 😕 şimdi ise tekrar hamileyim 4+2 çok yeni hep bir korku bir önceki gibi olacakmi olmayacak mı Rabbime bıraktım herseyin Hayırlısı ama şimdi daha temkinliyim com ayakta kalmamaya dikkat ediorum mümkün oldukça yatıyorum vs haftaya bu gebeliğin için Dr gidicem bakalım Takdir Allah'ın 🙏 Dilerim hersey gönlümüzce olur
Ayse07 DuyguErgl O korkuyu şu an öyle bir hissediyor ve sizi oyle anlıyorum ki. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah. Ama ne kadar korku ne kadar stres yapıyorsak o kadar başımıza geliyor. O yüzden içimizi ferah tutalım. Umarım iyilerdir.
Oglununannesi Ayse07 yerleşme kanaması bu dönemde olmaz diye düşünüyorum ben yaşadım ikiside henüz değerim düşükken 100-200 civarındayken adet günlerimde oldu istersen bi doktora gözük canım
Nurdannn Oglununannesi ya size bisey sorucam benimde adetimden bir iki gun oncesinde kanama basladi azdi artmaya basladi adet mi degil mi anlamiyorum yerlesme kanamanizda yoğunluğu nasildi ne kadar sürdü yardimci olursanız cok sevinirim
Burcu_ilhann Canım bence hiç korkma benimde 6,7,8 haftalarda yoğun şekilde kahverengi akıntım olmuştu yerleşme diyorlar doktorum Protestan verdi sonra kendiliğinden geçti şuan 14 haftalıktayız yat bol bol dinlen tadını çıkar 😉☺️
Rabia1511 Ayse07 yerleşme kanaması bende de olmuştu ama yinede bi doktora görünüm çünkü belli olmuyor bu kanama işleri için rahat eder
Semiha03 Ayse07 normal sanıyorum. Vajinal muayene olduysan o yüzden de gelmiş olabilir değilse de bu haftalarda kanaman normal. Bende 6. Haftada oldu bir haftadan daha fazla sürdü
Ayse07 Arkadaşlar teşekkür ederim yorumlariniz için. Malesef güzel haberlerim yok beta hcg düşüşe geçti. Yaşadığım şey düşükmüş malesef. Hakkımızda hayırlısı olsun. Rabbim gönlümüze göre versin inşallah.