Kubra031 Sabah ilk idrar ile Erken gebelik testi yaptım 1 tanesi kırmızı yanına silik kırmız cıktı ve ne kadar süre sonra cıktı bilmiyorum ama adetim zaten gecikmişti..sonra az önce test yaptım tek Cizgi ama koyu kırmızı c nin yanına sizce durum nedir kızlar
Deletedmom_5 Kubra031 Yarın sabah ilk idrarla tekrar yap ilk 5 icinde cikiyosa vardır bekledikten sonra yanlış sonuç verir
umudumvar2 Kubra031 canım paylaş resmi ama hemen çıkan ikinci çizgi doğrudur resmim.net yükle paylaş burda
BaharAkarakurt-2010 Kubra031 benimde öyle çıkmıştı bir tanesi koyu kırmızı diğeri silikti hafif kırmızıydı doktora gittim hamile olduğumu öğrendim
Ccgdm Deletedmom_5 bence hiç alakası yok ben öğleden sonra tahlil.yaptim ve 15 dakika.sonra cizgim netleşti hamileydim.bence ilk idrar filan hikaye hamileysen her daim her idrar da çıkıyor.
Deletedmom_5 Ccgdm Bende öyle aksam yaptım çıktı ama rğer çok yeniyse ilk idrarla daha koyu çıkacaktir
_didemcee Ben 4 haftalık hamileydim ne idrarda ne de kanda çıktı.6. Haftasında ilk olarak idrar testisinde öğrendim .Adetim de 9-10 gün geçikmişti zaten . Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🧿🧿
BaharAkarakurt-2010 Kubra031 evet zaten hemşire bana biri tam kırmızı diğeri silik olur dedi yani nasıp olursa inşallah hamilesin canım ama kesin sonuç için kan ver
Kubra031 _didemcee çarşamba gitcem dün test yaptım 2 çizgi cıktı yine ve hala adet olmuyorum 42 gündür
Kayra_2362 Kubra031 stres yapma çünkü onunda etkisi çok oluyomuş canım rabbim hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin çünkü bende çok istiyorum ama bakalım nasip