Kızlar merhaba benim 2 gün önce uyurken suyum gelmiş ama öyle foşur foşur değil tabi bir parça halinde gece rahmimde bir baskı hissettim ve kalktım bide ne göriyim iç çamaşırım ıslanmış pijamam da sonra lavaboya girdim çıktım geri uyudum Zeki ben 😂sonra sabah oldu eşime dedim böyle böyle diye eşim çok sakin bir insandır benim aman aşkım akıntındır diye söyledi yine umursamadım sağlık ocağına kontrolüm vardı gittim bugün onlara anlattım sordum doğum suyun o senin dediler bebeğin doğum kanalına girmiş yüksek ihtimalle yarın mutlaka hastaneye git alttan muayene ederler hazırlıklı git dediler ve bebeğin bir kaç hafta içinde doğarsa da endişe etme küveze girmez dediler fakat benim hiç sancım yol kesinlikle sadece rahmimde bir baskı hissediyorum ara ara sizin de aranızda bu durumu yaşayan varmı birde benim bu akıntım sabah baya bi evi temizlemiştim akşamda eşimle cinsel ilişkiye girdik aradan geçen 4 5 sonunda geldi