Zaynep-07 İğneye dün başladım ilkini sağlık ocağında yaptırdım göbekten anlattı nasıl yapacağımı inanılmaz acıdı dün sızladı sertleşti gibi karnım neden öyle oldu bilemedim bugün kendim yaptım göbekten yine acıdı iğneyi zor batırıyorum sızlıyor acıyor. Kullananlar anlatabilir mi nasıl kullanılcak hep mi acıyor
gldn065807 Zaynep-07 evet canim biraz aciyo morarada bilir endise etme ilaç biraz yakiyo ben koldan vuruyorum daha doğrusu esim yapuyo karnımdan hiç yapmadım
Pelin-1 Zaynep-07 enox en az acitani bence ben oksapar kullaniyordum cok yakiyordu ellerinde oksapar yoktu gecen enox verdiler rahat ettim
Drysglm98 Zaynep-07 Canım bende 35 haftalık gebeyim hamile kaldığımdan beri kullanıyorum karnimdan. Evet çok acıyor morariyo. Ama ben diğer yerlere hiç yapamadım sanki daha kötü oldu. Bide benim eşim hiç yapamıyor yüreği dayanmıyor o yüzden iş başa düştü. Hatta bazen kanayabilir. Hiç korkma. O sertleşme de vurulan yer apse yapıyor o yüzden oluyor. Eğer o sert yerlere vurursan hiç durmuyor kanı. Dikkat et. Ama panik yapma ☺️❤️
Zaynep-07 gldn065807 bende eşime yapıver koldan diyorum ben yapamam diyor bakalım alışırım inşallah ya birde çok az kanıyor eczacı kanamasın demişti
Zaynep-07 Drysglm98 ay o zamana kadar göbekte yer kalmaz ya 😊 aynen söylediklerin olacak galiba bende alışırım zamanla inşallah Benin eşimde ben yapamam diyor mecbur yapıcam 🙂
marbling10 Zaynep-07 kilolu ve yağlı değilseniz dik vurmayın 45 derece eğim verin. yağ tabakasına vurmanız lazım
marbling10 Zaynep-07 ilaç yakar evet ama iğne çok acıtmaz, iğne çok acıtıyor ve ekstra yakıyorsa kasa vuruyorsunuz yanlış oluyor demektir. Kanamaması lazım ayrıca, kanarsa da damara denk gelmiştir bir sonrakinde o noktayı hatırlayıp vurmayın oradan.
Pelin-1 Zaynep-07 evet ama yapma tekniginizde de sikinti olabilir. Gobeginizi sıkın igneyi batirin kan kontrolu yapin ve yavaşca ilaci verin igneyi cektikten sonra ovalamayin sadece bastirin gecmis olsun,🙂
Zaynep-07 marbling10 biraz kiloluyum göbeğimde var 🙄🙂 aynen dediğiniz gibi hem acıttı hem yaktı hem kanadı yarın dediğiniz gibi yapayım teşekkür ederim 😊
Drysglm98 Zaynep-07 Valla evet kalmıyor canm çokta acıyor. Bazen çok duygusal ve bitmiş zamanına denk gelecek o zaman oturup ağlayacaksın çocuk gibi 😂. Ben kaç kez ağladım acıyor diye 😂😂
marbling10 Zaynep-07 damara gelince de çok acıyor o vurduğunuz yeri mıh gibi kazıyın ve vurmayın :D geçmiş olsun