Guzl Merhabalar anneler bugün Dr gittim bebeğim iri bebek olduğu için zorunlu sezeryan olucam inşallah yarın, dr’um genel uyutulma ol dedi ama ben bilemedim sizce tecrübeli olanlar yardımcı olur musunuz karar veremiyorum :(
YuvarlanamayanPandaa Guzl genel bir kez oldum zorunda olmadığım süreçte birdaha olmam karnımdan bebege bile narkoz geçmişti artı ani agrılarla uynamak çok kötü gene sipinalde hemen agrıkesici taktırabilirisn
Ada_kacira Guzl ben ilk gebeliğimi genel anestezi oldum özelde ama şuanki gebeliğimi spinal istiyorum genelden korktum biraz çünkü bebekte o anesteziyi alıyor kızım küvezde kalmıştı bu yüzden ve doktorlar daha fazla almaması için baya zorlamışlardı kızımın kalçasında lekeler hala duruyor ve benim ayılmam 2 saat falan sürmüştü o yüzden bunda kesinlikle ne kadar iğneden de korksam spinal olucam ve devlette istiyorum bu sefer
Gmznr80 Guzl spinal dogum en iyisi bn de spinal doğum yaptım o an orda bebeğini gormenin verdiği mutluluk bambaşka oluyormuş kesinlikle spinal tavsiye ederim
Guzl aley_ckmk24 bende öyle dedim de hissedecek miyim acaba ani oldu herşey birden sezaryen kararı alındı 🤷♀️
aley_ckmk24 Guzl herkeste aynı mı bilemem benimki acil sezeryan olmuştu acıları hissettim biraz dayanılmayacak gibi değildi. Sizde farklı olabilir.
Guzl YuvarlanamayanPandaa anestezi uzmanı da öyle dedi spinal daha iyi bebeğe herhangi bir şey gitmiyor dedi
Guzl Ada_kacira sanırım bende spinal olucam o yüzden sizlere sordum çok teşekkür ederim tecrübeli insanlardan fikir almak her zaman daha iyi :))
Esra1453- Normal doğum istiyorum bi aksilik olmazsa hayırlısıyla. Ola ki sezeryan olmak zorunda kalırsam genel anestezi istiyorum hayılısıyla. İlk gebeliğim
Guzl Esra1453- bende normal istedim hep nasip baştan belliydi iri oluşundan ama bugün radyoloji girdim bebeğim hep 40 üstü çıktı ve kilosu kafası zorlar dedi bende sorun etmedim sağlıklı olsun da :)
Bibebebi Gmznr80 bir şey soracağım tecrübenize dayanarak 🌸 spinal ve epidural farklı şeyler mi acaba?
yagizhaninannesi_1 Guzl bizde aynı durumdayız bebegım iri olduğu ıcın sezeryan olacagım bugün yatış verdiler yarın ameliyat olacak spinal istıyorum bende
Guzl yagizhaninannesi_1 Ay hadi hayırlısı olsun sizin içinde Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :)