Doktorum gebelik şekeri bakmayacağını sadece açlık tokluk kan şekerine bakacağını söylemişti dün sağlık ocağında açlık kan şekeri verdim bugün tokluk kan şekerini vermeye gittiğim de açlık kan Şekerimin çok düşük çıktığını gebelik şekeri olabileceğini ama tokluk kan şekerinin sonucunu beklememi söyledi. Başına böyle bişey gelen var mı ? Eğer gebelik şekeri varsa nelere dikkat etmeliyim ?