zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar bugun doktor randevumuz vardi ve keseyi gorduk çok şükür fakat bebegi göremedik normal mi goremememiz
gldn065807 zeynnn5441 normal canım ben 6+2 bebeği gördüm kalp atimini da 6+5 kalp atışını dinledik karından