Mom726272 Merve1511_ kışa gelecekse doğum peluş terlik iyi olur bence ama şu zamanlar havalar normal terlik gider yani
Hatice_ee Merve1511_ kaymaz onu kapali bi terlik aldim lavabo ihtiyacim icin daha iyi olur hem hijyenik olur onu kapali olmasi ben oyle tercih ettim 👍
Arzuaksumom Merve1511_ ebeler asla bez vs önermiyor altı kaymaz olmalı çok süslü püslü olsun diyorsanız uygun bir terlik alıp süsleyebilirsiniz süslü terlik gereklimi bence asla hatta komik geliyor bana 😅
Merve1511_ Bende plastik dusunuyordum onu açık düşünüyordum ama şimdi siz lavabo ihtiyacı felan deyince onu kapalı daha mantıklı olur :)
Mom726272 Haticeey lohusa terliği olmaz ya tuvalete tuvaleti hesaba katmadım ama tuvalet için de normal Bi terlik alınabilir aslında ben öyle Bi terlik kullanacak olsam tuvalete onunla girmezdim