Sadecebeyza ben gulhiz karataş a gittim. Gayet iyi ilgileniyor. Muayne esnasında herşeye dikkatle bakıyor inceliyor ve her sorduğunuz soruya cevap veriyor.muayne sonrasında bir cd ve ayrıntılı ultrosandan fotoğraf veriyor. Cd icerisinde de muayne esnasında çektiği butun fotoğraflar bebek hareket videoları var. Ben 450 veya 500 tl vermiştim yanlis hatırlamıyorsam.