Kızlar ben kan testi yaptırdım, herseye bakıldı benim şeker değerim 6.99 çıkmış normal değerlerden yüksek doktor üç ay bitince bi şeker yüklemesi yapacağız dedi gebelik şekerim mi var ? Karnım tok gittim bide teste. Üçüncü gebeliğim bu ilk iki çocuğumda da böyle bi sıkıntım olmadı korktum biraz