azime-26 Test sonucumda ilk tek çizgi vardı çöpe atmıştım rast gele gördüğümde pembe acikrenkte ikinci çizgi var bu durumu yaşayan var mı?
Mehtap_93 azime-26 arkadaşımın başına gelmişti bu durum testi yapıp dolaba koymuş ilk tek çizgiymiş sonra çöpe atmayı unuttm dedi birgün sonra ikinci çizgiyi görmüş gitmiş test yaptırmış hamileydi. Bence bi doktora gidip kan testinden baktırın
Ccgdm azime-26 ben yaptıktan 10 dakika sonra ikinci çizgiyi gördüm ve hamileyim kuruma çizgisi filan belirgin olmaz silik oluyor genelde