Snglsr Simdi ben 39 haftaligim.cati muayenemi oldum normal.ancak sancim vs yok.doktorum 40 +2 ye kadar bekleriz o gun yatis yapariz dedi.suni vercek.onun ustune epidural istiyorm ancak ikinmaya engel oldugu icin yapmiyor.bende diyormki kendi sancim gelmez ise hem suni sancinin agrisini cekcem (ki cok agrili diyorlar benm ilk dogumum) birde epiduralsiz normal dogum yapcam ( ki bebegin karni kafasindan cok iri diyor gobekli diyor ondan daha fazla beklemiyormusuz) madem oyle devlettemi yapsam diyorm bagirta bagirta dogurtcaksa.ama ben epidural olsun bari diyorm.herkesin doktoru ayni mi dusunuyor acaba ?
nesoo12 Snglsr canım genellikle epidural yapıyo özel hastaneler ıkınma ıstegı geliyo sadece agrılarını azaltıyor bende epiduralli yapıcam 7 cm kadar açıklık olsa bile yapıyorlar die biliyorum
Snglsr Ya da diyormki o kadar aci cekilirmi soylim direkt sezeryana alsin mi? Yoksa 1 hafta daha bekledikten sonra sancim acilmam yoksa suniyi reddedip direkt sezeryana al desemmi?
Deletedmom434 Snglsr canım bir dene bazen ultrasonda bebek kilosu fazla çıkıyor suniyle bir dene aksi bir durumda onlar sezaryene alırlar gerekli görmedikçe epidurale yönlenmezler
Deletedmom434 Snglsr canım herkesin ağrı eşiği bir değil belki senin canın o kadar yanmaz benim yanar kişiden kişiye değişiyor bu durum
nesoo12 Snglsr bende iki gün önce konuştum özellikle istiyorum die doktorumda genellikle yapıyoruz dedı