38+5 olduk dün catı muayenesi yapıldı eşim doktora sezeryan olsun koronadan korkuyoruz aşımız yok dedi doktor ısrarla normal olcak bu hafta gelecek gibi duruyor dedi neye göre demiş olabilir hiç sancım falanda yok bide hurmayı günde kaç adet yemeliyizzzz