Gencelif Merhabalar 36 haftalik hamileyim suan hastanede yatıyorum. Tansiyonum sınırda ve idrarda enfeksiyon cikti yarin sabaha kadar gözlem altında tutulcam. Başına gelen oldumu erken dogum riiski varmi acaba