yusufalpmom Birumuteses29 hayır yok canım direk vuruyorlar bıontechte her türlü sorumluluk bende dıye imza atıyorsun o sebeple vurunmadım ben esım bıontech tercih etti
Birumuteses29 yusufalpmom benim eşimde 2 doz sinovac oldu bende bugün gidicem sinovac için inşallah bebeklerimize bişey olmaz😔
yusufalpmom Birumuteses29 yok yok canım iyi düşün iyi olsun hıc bısey olmuyor korkma Allah’ın ıznıyle asıl aşı vurulmazsan oluyor
fatoskarakus Merverva12 evet ayrıca doktor ağır ilaçlar vermişti hamile olduğuma bile bakmadığı için , bugün kontrole gittim sinovac olunca sıkıntı yok biontec i ilk 3 ay yapmayın dedi , ben biontec oldum diye düşük ilacı kullanıyorum
Edadadada fatoskarakus 😔 ilk aylarda önerilmiyor evet kötü olmuş sağlıkla sonuçlansn gebeliğiniz insallahhhh
Bebegim4 Kızlar kan pırtılaşmanız yada erken doğum riskiniz varmı bende vurulmayı düşünüyorum ama bunlardan dolayı korkuyorum yardımcı olur musunuz