Mehtap_93 Arsuppp arkadaşımda 37 haftalıkken doktor kalp atışları çok yavaşlamış dedi sezeryanla aldılar .
Mehtap_93 Arsuppp daha çok küçük umarım tutunur siz sürekli istirahat edin . Bazı doktorlar tutunması yaşaması için ilaç bile vermiyor sağlıklı bir gebelikse zaten tutunur yaşar diyolar sağlıksızsa düşer diyolar. Bekleyin bakalm inşalah iyi olur 🤲