MerveEltugral
Merhaba hamişler 🙋🏼 Normal muayanemize geldik ama suyumuz bitmiş ve yatışımız yapıldı şimdi tüm detayları ile anlatıcam🦋 36+5 haftalık oğlum. Çınar Alp'im bugün saat 16:59 da dünyaya geldi mecburi sezeryan olduk çünki sancımız ve açıklığımız hiç yoktu suni sancı veririm ama sonunda yine sezeryan olabilir dedi oyüzden beklemek istemedim. Saat 16.30 da beni hazırladılar en çok korktuğum sonda olayı hiç canım yakmadı. Spinal anestezi oldum iğne acısı hissetmedim ama Bebek çıkış esnasında tansiyon düşmesi, baskı, nefes darlığı çekiyorsunuz ben bebeğimi gördüm resim çekildik sonra bayılmışım galiba 🤷♀️ 46 cm 2570 gr doğduk allahım yok böyle bi koku mis 😍 Aynı babasına benziyo çocuğun üzerinde hiç bi etkim olmamış kızlar 😕 Küveze almadılar ama gözünüz üstünde olsun dedi emme refleksi güçlü bol bol emzir dedi emzirdim ama sütüm çok çok az geldi 2 kere emdi ama doymadı tabi mama verdik birazcık. Gazı çıkardı uyuyor maşallah benimde sondamı aldılar yürüttüler dayanılmıcak bi Ağrı yok ortada ben acıya dayanıksızımdır ona rağmen çok aşırı bi Ağrı hissetmedim sadece kalkmak ve ilk adım kötü oluyor. Tartıldım 52 ile hamile kalmıştım 70 kiloyla Doğuma girdim şuan 66 ya düşmüşüm 😕 Gider inşallah diğer kilolarım 🙏🏻 Sezeryan çok kötü değil arkadaşlar benden önce gelip hala bağıran normal Doğum bekleyen kadınlar var tabi ki en iyisi normal ama herşeyin hayırlısı ama sezeryan olacaksanız genel anestezi olun bence 👍🏼 Ben ve bebeğim çok şükür gayet iyiyiz darısı tüm Bebek bekleyen ve Bebek isteyen annelere 🙏🏻 Uzun yazdım hakkınızı helal edin kızlar sorularınız varsa elimden geldiğince cevap yazarım bizim hikayemiz şimdi başlıyor hoşçakalın👋🏻