Kizlar belimde hafif bir ağrı var daha sonra kasık bölgeme yayılan bir ağrı sanki en sonda üst bacağımda kramp gibi bişey oluyor. Bide affedersin ama akıntım cok fazla sanki âdet oluyormuşum gibi hissediyorum gidiyorum ki normal arada olan akıntılardan bilmiyorum bir alakasi varmi ama? Bunlar bir doğum belirtisimi yoksa aklıma şu da geliyir dün acı süs biberi yedim acaba bagirsaklaklarimi mi bozdum onun sancisimi çünkü ihsalim de var ay ilk hamilelik oldugu icin benim kafam allak bullak noluyor anlamiyorum ama daha önce yaşamadığım ağrılar bunlar o kesin