8+1 deyim bugün, adet döngüm şu an ve leke görüyorum kahverengi🥺 Doktorum korkmamam gerektiğini ve kırmızı kan görene kadar endişe etmemem gerektiğini söyledi. Bugün kahve ama azıcık pembelik gördüm korkuyorum biraz 🥺 Düşük riskim yoktu yinede önlem amaçlı progestan kullandırdı 1 kutu doktorum. Başına böyle bir durum gelen var mı?