Beyzan738 Kızlar 12 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu var tek kullanımlık ilaç verdi iki kere doktorum ama geçmedi çok su icmeme rağmen tuvalette idrarımı yapamıyorum var ama gelmyor ne yapmam gerek nasıl geçer bilgilendirinnn
Meryem2746 Beyzan738 hiç bişey geçirmiyor 23 haftalık olduk ama hala aynı bende post açmıştım bu konu hakkında sirkeyle suyu karıştırıp genital bölgenizi hafif temizleyin yazanlar oldu denedim biraz rahatladım limon tükettim ama Bi çaresi yok 🙄
Beyzan738 Meryem2746 sirkeli suyu doktora sordum vajinal bölgenin ph dengesini bozarsin yapma dedi bol su iç dedi bu kadr valla napcam blmiyorm çok rahatsz oluyorm ya peki bebeğe zararı olurmu
piinaarr Beyzan738 benim sirkeli suyla geçti çokta rahatladım şimdi haftada bi kaç kez de devam ediyorum denemenizi tavsiye ederim
Beyzan738 piinaarr bebek yokken ben bir dis sarımsağı suyla yutuyodum Cok iyi gelyodu enfeksiyona ama şuan bebek olunca korkuyorum zararı olur die
piinaarr Beyzan738 ben yaptım siz bilirsiniz istarseniz yaparsınız ben hala da devam ediyorum bir zararını görmedim ilk yapınca bi yanma oluyor ama korkmayın suyla elma sirkesini inceltiyorsunuz sirke az su çok oluyo ılık suyla taharetleniyorsunuz bi ksö günde bir de tekrarlayın faydasını görürsünüz
Burcunuz Ah ah ne cekiyorm 33+5 im antibiyotik başladılar aksef mi ne diye bişey ağrım hala var dün doğum sancısı çekiyordum sancılarım durması için hastaneye aldılar serum taktildi