Kızlar merhablar. Bugun doktora gittim ayrıntılıyı yaptıramamıştım doktor baktı herşeyi çok şükür iyi çıktı ama sağ tarafımdan bebeğe az kan gidiyormuş asprin verdi 32 haftaya kadar kullan dedi. Bebeğin kilosu düşük olur seninde arada tansiyonun çıkar dedi böyle birsey yaşayan varmı bi sıkıntı olurmu