iremgun Hsynftm 40 üstü düzenli aralıklarla sancı çıkmış mı ona bakıyorlar ama aralıkların düzenli olması lazım
iremgun Hsynftm yok gözüküyor canım. Bebişin de uyuyor sanırım yani benim uyuduğu zaman böyle çıkardı hrmşire uyuyor derdi😊