Çok kararsız kaldık eşimle hangisi sizce daha güzel ?
baksoy123 ikisi de güzel seçemedim ben 🤗 biz Oğuz Kağan koymuştuk 🌼
baksoy123 ikisinede oy veriyorum 😂
baksoy123 canim oglumun adi metehan💙🌸
bilnazo68o bu isim de çok güzel 💙