Devlet hastanesi ne randevu aldım daha yeni gittim doktor yok çıkmış ne bı mesaj atıp haber veriyorlar boşa onca yol gittim ve kötü olan şu ki bidaha ki randevuyu ancak 2 hafta sonraya veriyorlar bebeğim bugün 9+1 günlük oldu çok şükür ama yani yinede sinir oldum 3 haftadır bugün görmeyi bekleyerek gittim ve doktor yok denip içeri bile alınmadım çok siniirm bozuldu maddi açıdan sürekli özel hastaneye gidemiyoruz fiyatalr zaten tavan yapmış durumda şimdi 2 hafta daha mecburen beklemek zorundayım