Kubraadonmez 40 haftadan sonra gelmeyen bebek için açılma yoksa suni sancı ile doğumu başlatıyorlar mı? Bu şekilde doğuran var mı ?
Hacerdnc Kubraadonmez şu an 39+ 3 üz. Eger böyle devam ederse suni sancı ile doğum yapacağım muhtemelen. Bugun doktor kontrolüm var bakalim ne diyecek ona göre bilgilendiririm sizi de
Ozgeeee2504 Kubraadonmez 40+3 te suni sancı ile doğum yaptım kontrole gittiğimde 3 cm açılmam vardı hiç sancim yoktu suni sancı verdiler açılmam olmasaydı eğer yine iki gün sonra suni sancı ile yapacaktım sancı olmayınca
Cmdk Kubraadonmez benim 41. Haftayı bekliyolar şuan o zamana kadar gelmezse suni sancıyı veririz dediler 😩
Hacerdnc Kubraadonmez simdi geliyorum hastaneden sancı cikti nst de. 1 cm açıklık var 2 saat sonra tekrar gidicem açıklık olursa doğuma alacaklar