Banuoz ben 22. Haftamdayım ne hamile yatsığı ne de başım dışında herhangi Bi yastık kullanıyorum. Göbüşümde haftama göre baya büyük halbuki. Tam sağ yada tam sol yapıp uyuyorum rahat da ediyorum valla 😂 sizler yastıkları nereye koyuyorsunuz merak ediyorum bem rahat edemiyorum yastıkla