Prettywoman91 teşekkür ederim 🥰 sizede sağlıklı kolay bir doğum diliyorum 🙏
Evet bana acildeki kızlar 250 dedi test için bende doktorumu arayıp devlette yapıp sonuç getirsem olur mu dedim oluR dedi oda. Ama zaten fırsat kalmadan doğuma alındım. Sadece bana yapıldı ameliyathaneye indirilmeden. Oda 200 müş. Çıkarken ödedim çünkü sigorta bu testi karşılamıyormuş.
Evet para konusuna gelince gerçekten çok paracı ve kazık bir hastane ben doktorum için gidiyordum. Çünkü Ali Metin bey mükemmel bir doktor. Yoksa pek tercih edilecek bir hastane mı derseniz iki kere düşünülüp gidilcek yer derim. Mesela benden doğum öncesi iki üç test istedi doktorum sigortam karşıladığı halde benden 510 lira aldılar. Çıkışta geri ödenecek dediler. Ki aldım da zaten. Garantici olmaları biraz rahatsız edici.
Refakatçi konusuna gelince benim eşim kaldı. Başka kimseyi istemedim. Siz sorun isterseniz bir daha gittiniz de ama muhtemelen bir kişidir.