Kızlar 38 haftalığım bugun doktordan geldim, çocuğun pozisyonu herşeyi normal. Normal doğum istediğimi zaten doktoruma söylemiştim. Oda haftaya gel tekrar bir bakalım dedi kemik yapına yanı çatı muayenesi yapcak belliki.
aranızda olan varsa anlatabilirmi nasıl bir işlem? Ne kadar sürüyor? Acı hissediliyormu🧐