Mery94 Dün karnim agridi sabaha kadar uyuyamadim suan iyiyim cok sükür ilk defa oldu bebege bisey olmaz degilmi
Zynpxx Mery94 bende yaşıyorum bunu geceleri uyutmuyor hiç. Doktor baktı şükür bir sorun yok dedi rahim büyüyor ya canım ona bağladı
Dugisim Şimdi doktordan geldim sabah karin ağrısı ile uyandım korktum bende gittim 25+6 oldum. Doktor bebek büyüdüğü için çok normal diyor. Herşeyimiz iyi çok şükür. Kanama kasılma vs. Olmadığı sürece korkma dedi.