yucelayse esrabcr_ 32 ye kadar cıkabilir inşallah . Rahim ağzını kapatmadıgı sürece sıkıntı yok. Benim kapatıyor 37. Haftamda zorunlu sezeryan olucam. 35+3 üm, 34 haftaya kadar hiç dikkat etmedim şükür kanamam olmadı olmadan bitiririm inşallah